به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۸ اسفند ۱۲, چهارشنبه

Get off one stop early

خب شايد عادت كرده باشيد ولي بازم لازمه كه يادآوري كنم كه اين نت هم در مجموعه نت هاي توصيه ايي براي زمين پاك مي گنجه:يه ايستگاه زودتر پياده شو
ميدونستين عادت به نيم ساعت پياده روي روزانه ميتونه خطر حمله ي قلب رو به نصف كاهش بده؟البته خب تو شهري مثل تهران كه خونه بنده و بسياري تو قرار داره آلودگي هوا باعث ميشه اين يه ايستگاه پياده روي آسيب رسان هم باشه.ولي خب همه كه تهراني نيستن كه و به علاوه همه ي مناطق تهران كه آلوده نيست كه،پس هم بخاطر خودتون و هم بخاطر محيط زيست پاكتر روزي يه ايستگاه زودتر پياده بشين و تا خونه و يا سركار يا دانشگاهتون پياده برين
مرسي از همه بخاطر توجه شون
راستي راستي اونايي كه ميخوان منو بپيچونن و بگن ما ماشين داريم و نميشه زودتر پياده بشيم بدونن كه من پيچ نميخورن و اونا هم ميتونن نرسيده به محل كارشون يا دانشگاهشون ماشينو پارك كنن و كمي پياده برن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر