به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

باتری

پیش از این یک بار یادآور شده ام که پریزی که به برق مانده حتی اگر شارژی باشد که آن طرفش قرار بوده به هیچ گوشی موبایلی وصل نیست، باز هعم برق مصرف می کند. که همین جا جا داره یه بار دیگه درخواست کنم که شبا همه ی پریزا رو از برق بکشین، از سه راهی کامپیوتر گرفته تا سه راهی تلویزیون و ماهواره و ...
داستان باتری ها هم یه چیزی توی همین مایه هاست. اگه باتری توی وسیله بمونه به تدریج شروع به دشارژ شدن میکنه بعد دو هفته بعد میرین سراغ چراغ قوه و میگین پس این چرا روشن نمیشه!!!
پس توصیه میشه برای کاهش مصرف، و یا به عبارت دیگه برای اصلاح مصرف انرژی بعد از استفاده از وسایلی که باتری میخورن باتری رو از توی اونا در بیارین.
همچنان استواریم و معتقد که اگر هیچ کسی اهمیت ندهد، باز هم صلب مسئولیت از ما نخواهد شد.

۳ نظر:

  1. به امید آزادی آذر جان ...
    راستی من عاشق اسم آذرم چون خودم آذری هستم ...

    بوس بوس

    پاسخحذف
  2. zamnin sepasgozar khahad bood...hata agar payan nazdik bashad!!

    پاسخحذف
  3. http://www.livingincourageonline.com/courage/1657/

    Hi, I come across this great blog post and wanted to inform you about it.
    Hope its useful for you and your readers as well.
    Regards.

    پاسخحذف