به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

Challenge your business about its 'lights on at night' policy

و همین دانشگاه خراب شده ی خودمون من می دونم روزهای بسیاری هست که دست کم تا ساعت 7 اینا که من تجربه ی موندن تو کلاس ها رو دارم لامپ های کل دانشگاه روشن بوده بدون اینکه کسی تو کلاسا باشه.پس اول از همه لازم می دونم بگم که هیچ کدوممون چیزیمون نمی شه اگه موقع خروج از کلاسی که آدمی توش نیست چراغشو خاموش کنیم حتما نباید بذاریم مثلا ساعت 8- 9 بشه تا خدای نکرده این آقا برقی ها بیان و کل چراغا رو با هم خاموش کنن.
و حالا اصل بحث:می شه خیلی راحت به دفتر مدیر شرکت رفت و ازش درخواست کرد که برای روشن موندن چراغا/کولرها/هیتر ها/پی سی ها/و...های کمپانی تو طول شب فکری بکنه به هر رو این روشن موندن ها خرج هم رو دست کمپانی می ذاره دیگه
شعار ما اینه:می دونیم هیچکی به فکر نیست شما به فکر باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر