به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

Turn off appliances at the mains

دقت کردین چقدر حرفای من تکراریه؟همش دارم یه چیز رو تکرار می کنم ولی به شیوه های مختلف و با تیتر های متفاوت و احتمالا هم دارم از شعار به جای اینکه چندین کتاب بخوانید کتاب های منو چندین بار بخوانید بهره می برم
انی وی
وقتی تلویزیون روی استند بای باشه همچنان در حال برق مصرف کردنه. اگر تمام تلویزیون های بریتانیا شب ها خاموش شوند(یعنی به طور کامل از برق کشیده شوند)سالانه 66میلیون پوند صرفه جویی میشه یعنی یه چیزی تو مایه های برق مورد نیاز برای روشن نگه داشتن زمین 250 هزار مسابقه ی فوتبال.و این تازه فقط مربوط به برق لامپ کوچیک های تلویزیون ها میشه
اون چراغای کوچیک سبز یا قرمزی که بی خود روشن می مونن می تونن انرژی بسیاری رو هدر بدن پس بیاین ازشون نگذریم
شعار ما اینه:می دونیم هیچکی به فکر نیست شما به فکر باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر