به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

زمین هم گرم اش است

هوا را میدانم گرم است.ولی بیا و باور کن که زمین هم دچار همین دردی است که من و تو زمین هم گرم اش شده. زمین به التماس افتاده که کمی به فکرش باشیم
زمین را تنها نگذاریم.
گاهی خاموش ماندن کولر را میتوان تاب آورد. اگر گاه تاب آوردن پیش آمد این لطف را از زمین دریغ نکن.

۳ نظر:

  1. منو توجیه کن که چی کار کنم تو این گرما چیزیم نشه با کولر خاموش
    قول میدو خاموش کنم

    پاسخحذف
  2. من که گفتم که "اگر گاه تاب آوردن پیش آمد" خب روشنه که هوا خیلی گرمه ولی چیز دیگه ای هم که روشنه چند ده برابر شدن مصرف برقه به هر رو هر کسی باید کمی خودش و مسئول بدونه و مسئول دونستن یعنی اگه یه ساعت کولر روشن بود یه ساعتم بذاری خاموش باشه یا مثلا شبا تلاش کنی کولر رو خاموش کنی چون موقع خواب دمای بدن خود به خود پایین تر میاد مثلا میتونی شبا لباساتو در بیاری و در اتاقتو بندی و راحت بخوابی
    کلا اگه خیلی گرمایی نباشی میتونی زمان هایی رو پیدا کنی که خاموش بودن کولر و بتونی تاب بیاری

    پاسخحذف