به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

آقای سپاه پاتو از روی دم ما ور دار(یا برادر حسین گفتن:ایشالا گربه اس


توی دنیا معروفه که با دو دسته آدم در نیفت یکی کمونیست ها یکی هم انوارومنتالیست ها(محیط زیستی ها)ولی این آقای سپاه با ما درافتاده واسه همینم من الان خیلی عصبانی ام اولا که رفته درختای دنا رو زده تار و مار کرده(اون وقت من موندم این کارا قصاص نداره؟فقط بهنود و دلارا باید پای چوبه ی دار برن دیگه؟) بعدم این پارازیت هاش افتاده به جون اکوسیستم تهران و حومه:دارن درختا قطع میکنن که باهاش پارازیت بسازن که بیفتن جون بی بی سی!!!!!.حالا من اومدم که بگم این همه واسه جنگ و جنگ بازی هات از محیط زیست مایه نذار یارو

من می خوام به شما بگم آخه "نفهم جان"واقعا فکر می کنی مشکل با نبودن بی بی سی حل می شه؟مثلا ما یه هو یادمون می ره زدی ندا رو کشتی؟یه هو فکر رای هامون از سرمون می پره؟فکر کردی با ان پارازیت ها داری چی چی رو پاک می کنی؟دستاتو از خون؟هیچ می دونی این حرکت قشنگت واسه محیط زیست چقدر گرون داره تموم می شه؟احتمالا اگه هم بدونی اهمیت نمی دی چون اگه تو آدم بودی دست کم به زن و بچه ات رحم می کردی حالا درخت ها پیش کش!!!!!؟

تازه برگشتی می گی اگه این موج ها رو وزارت اطلاعات فرستاده باشه چیزی نیست(آخه می گن یه یارویی داشت آش می پخت یکی می گه آخ یه موش افتاد توی آش یارو برمی گرده میگه شاید موش نبوده شاید گربه بوده؛اینجا یه مکثی پیش میاد یه فکری می کنه و بعد اون جمله ی خردمندانه رو میگه که"ایشالا گربه اس"بعد هم آش رو میده ملت بخورن انگار که اگه گربه بوده باشه خطر کمتری داشته تا موش)انگار این موج ها واستادن ببینن اگه توی تروریست میفرستیش از میزان خطرناک بودنشون کم کنن!!!!!!!!!!تو یه جوری با ما حرف میزنی که انگار با گوسفند طرفی.ببین جناب برادر حسین شما هم توی برآوردات از تاثیرات نبود ماهواره توی تهران دچار اشتباهی و هم توی برآوردات از تاثیرات مخرب امواج.بهت پیشنهاد میکنم بری اون شماره ی اعتماد رو که توش از اثرات مخرب امواج نوشته بگیری و واسه اولین بار تو زندگیت بشینی چار کلام حرف باسوادی بخونی شاید روی مغز عقب افتاده ات تاثیری گذاشت

برای من اصولا سواله ؛نظامی ها می رن زمین رو سوراخ سوراخ می کنن کلی درخت قطع میکنن؛زیستگاه کلی جاندار رو نابود میکنن که بمب بسازن و بزنن یه جایی رو منفجر کنن که در آینده ی نزدیک زمین رو از کسایی که هم عقیده ی خودشون نیست خالی کنن چرا انقد واسه انقام جویی های احمقانه تون از کیسه ی محیط زیست خرج میکنین چرا از خودت مایه نمیذاری؟ .من موندم چرا هیچ کس توی زمین یه 10 دقه قبل از اینکه یه کاری رو انجام بده فکر نمی کنه!!!!! آقا یه 10 دقه فکر کن بد نیست اون مغزت از آکبندی در آد؛ بد نیست یه توجهی به سخن گرانبار نامجو(که ما مخلص خودشون و گلشیفته جان هم هستیم) بکنی که می فرمایند:"مغز نیست یک مخابرات متروکه گیر کرده در گل و لای"...یه 10 دقه بشین فکر کن خون رو دستای تو با نابود کردن محیط زیست پاک نمیشه باور کن ان قد منو محیط زیست رو حرص نده تو همون برو ریش و پشم پرورش بده و با شیپیش هات اختلاط کن.راستی سر راه یه سری هم به پزشک اوین بزن ازش بپرس با"ایشالا گربه اس"گفتن آیا دهن آدم شیرین میشه یا نه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر