به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

پيشنهادات زيست محيطي من

اين 7 پيشنهاد هركدوم به شرح و بسط فراوان نياز دارن.كه بي شك در زمينه ي تفسير هركدومشونم چندين پست خواهم نوشت
1.فنسي زندگي مان را كم كنيم.كم كردن فنسي ميتواند دامنه ي تعريف گستده ايي داشته باشد از خريد كتاب چگونه يكشبه ميلونر شويم بگير تاعروسك هايي كه روي تاقچه فراموش ميشوند
2.سالي يك درخت بكاريم
3.كاهش مصرف انرژي و منابع يا جلوگيري از هدر رفتن آنها
4.محيط زيست را جدي بگيريم و خود تبديل به يك رسانه شويم تا همه ي مردم محيط زيست را جدي بگيرند.تنها راه نجات زمين اين است كه برنامه ي اول همه ي كشورها نجات زمين باشد و براي رسيدن به اين بايد تلاش كنيم مسئله ي محيط زيست بيشتر توسط مردم جدي گرفته شود
5.كمتر گوشت بخوريم.گازهاي گلخانه ايي در حال حاضر يكي از بزرگترين مشكلات زيست محيطي هستند و يكي از آلوده كننده ترين گازها هم متان است از از دامداري ها و مراكز زباله ي شهر ها ايجاد ميشوند
6.از سيستم جابجايي همگاني مانند اتوبوس و مترو بهره بگيريم
7.كره ي زمين براي هر گندي كه ما ميزنيم بايد بهاي گزافي بپردازد.پس بياييد عقل گرا زندگي كنيم و روي هر كارمان يك بار درست فكر كنيم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر