به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

آب اضافه خاموش

اگر شما هم مثل ما آبگرم کن دیواری دارین پس هر وقت میرین حمام آب گرم رو که باز می کنین یه 30-40 ثانیه ای آب هدر میره تا آب گرم بشه(مگر اینکه وان داشته باشید)من می خوام در خواست کنم که اون 30-40 ثانیه آب رو که خودش کلی می شه+ اون آب سردی که توی لوله ی دوش مونده توی فاضلاب نریزید بریزیدش پای درختی، گلی گلدونی یا حتی بذارید تو یخچال و بخوریدش چیزیش نیست که آبه
درضمن اگه خلاق باشید گاهی که مثلا توت فرنگی رو میشورید (یا میوه ی دیگه ای که برای شستشوش از مایع شیمیایی استفاده نمیشه) آب توی ظرف رو بهتره دور نریزید. اون آب با اینکه گلیه و برای نوشیدن ما مناسب نیت ولی برای درخت توی حیاط هیچ مشکلی نداره
بیاید عاقلانه مصرف کنیم
شعار ما اینه:می دونیم هیچکی به فکر نیست شما به فکر باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر