به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

Get fitter, feel better

من خیلی محافظه کاری کردم و توی گذاشتن این نت خیلی درنگ کردم ولی دیگه فکر میکنم بعد 43 تا پست توی بلاگم و تعداد تقریبا برابری نت توی فیس بوکم وقت اون رسیده باشه که یکی از درخواست های اساسی یه فعال محیط زیست رو به گوش دوستان برسونم
بارها توضیح دادم بازم توضیح می دم که اسراف از هر نوع و گونه ای که باشه آسیبی برای محیط زیست به شمار میاد.خوردن زیادی هم یه جور اسرافه آخه چرا باید انقد بخوریم که بعدش تمام روز از هیکل خودمون در رنج باشیم؟ میدونید چه هزینه ی زیست محیطی برای تولید و جابجایی مواد غذایی سالم و بهداشتی صرف میشه؟آخه درسته اول آدم یه هزینه برای خوردن زیادی بده بعدم یه هزینه برای تردمیل که به وزن دلخواهش برگرده؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر