به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۸ بهمن ۲۸, چهارشنبه

كمتر تلويزيون نگاه كن

در ابتدا لازم ميدانم ياد آور شوم كه اين نت در سلسله نوت هاي روزي يه توصيه ي زيست محيطي جاي ميگيرد
بابا اين همه كار خوب تو دنيا هست كه ميشه انجام داد چرا انقد بايد پاي تلويزيون نشست؟
تلويزيون كمتر به معناي برق كمتر و وقت بيشتر براي شما خواهد بود،براي نمونه ميشه جاي اينكه راس هر ساعت اخبار بي بي سي رو نگاه كنين يه بار 60 دقيقه رو ببينين و فوق اش يه بارم اخبار ساعت 5 رو و به جاش برين ديدن يه دوست و يا برين به اوضاي اتاق شلوقتون بپردازيد كه ميدونم تو مرام ما جوونا اتاق مرتب اصلا پيدا نميشه
:)))
اني وي قول دادم كوتاه بنويسم پس سخن كوتاه ميكنم:كمتر تلويزيون نگاه كن

۱ نظر:

  1. چقدر طرفدار بی بی سی هستی!!موافقم تلویزیون چیزی برای دیدن نداره من هم فقط پارازیت میبینم

    پاسخحذف