به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۸ بهمن ۲۸, چهارشنبه

موبايلتو شبا نزن به شارژ

يادآوري:بچه واقعا ميگم من تو اين مدتي كه تلاش كردم هر جا ميرم يه كمي از توصيه هاي زيست محيطي ام رو وسط گفتمان هاي روزمره ي دوستان و آشنايان بگنجونم دريافت كردم كه هم سن هاي خودمون خيلي بيشتر ظرفيت تغيير رو دارن بنابراين هم ميخوام به شما به عنوان نسل اصلاح پذير تبريك بگم و هم مثل جايزه ي نوبل اوباماحرفام براتون زمينه ايي بشه تا در راه رسيدن به مقام بالاي اصلاح شده گام هاي بلندتر و موثر تري برداريد
حالا توصيه ي امروز:متاسفانه موبايل ها يه حدي براي شارژ دارن و بيشتر از اون رو تو خودشون نميتونن جا بدن.و بيشتر موبايل ها زير 2 ساعت فول شارژ ميشن بنابراين اگه 10 ساعت تو شارژ باشن همون دو ساعت اول مفيد بوده و باقي اين زمان هيچ اتفاقي جز اتلاف انرژي صورت نمي گيره.و به نوشته ي سايتي كه من اين راه كار رو ازش دزديدم سالانه 47 ميليون پوند-كه باي د وي هيچ هم رقم كوچيكي نيست-بخاطر شارژ موبايل در طول شب هزينه به هدر ميره حالا شما تصورشو بكنين تو كل زمين چقدر اتلاف خواهيم داشت.پس موبايلتونو شبا نزنين به شارژ و به جاش ميتونين بذارين موبايل شبا خاموش باشه-البته مگه اينكه موبايلتون بخواد صبحا از خواب بيدارتون كنه-.خب مگه همه به خواب نياز ندارن:دي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر