به وبلاگ من خوش اومدین

توی این وبلاگ تلاش می کنم در خطر بودن زمین رو بهتر و بیشتر یادآور بشم.همین طور تلاش می کنم راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی ارائه کنم راهکارایی که از دست خودمون بر بیاد و نیاز به تغییر حکومت برای به اجرا گذاشتنشون نباشه
واسه شروع اولین راهکار اینه: لامپ اضافه خاموش

۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

از هر دو روي يه كاغذ استفاده كن

از سري توصيه هاي زيست محيطي روزانه:سالانه 350ميليون درخت براي توليد كاغذ قطع ميشوند البته نه در سراسر دنيا اين 350 ميليون درخت فقط مصرف كشور استاندارد و چه ميدونمبا كلاسي مثل بريتانيا ميشه.حالا بياييد مصرف كاغذمان را توي ذهن مرور كنيم:دفترچه خوشگل هايي كه فقط صفحه ي اولشان نوشته شده،كاغذهايي كه از سر اور روشن فكري يه خط ازشان نوشته شده و بعد مچاله شدند،كاغذهايي كه صرف پرينت ده بيست باره ي يك جلد كتاب شدند كه مترجم يا نويسندشان جاي تصحيح اش بر روي ورد پي سي مدام طبق عادت متن تايپ شده را پرينت ميكند و غلط گيري كرده و...خدايا جان جدتون توي مصرف كاغذ دقت بيشتري بكنين.
من امروز فقط يه خواهش دارم اينكه هيچ كاغذي رو بدون اينكه هر دو روش استفاده شده باشه دور نريزين و شما رو سر جدتون كاغذها رو جدا كنين كه براي بازيافت برن،بابا اين قاليباف كه 137 رو گذاشته كه بابا شما كه خودتون ديديد كه توي بي بي سي زندگي او.ن پيرزن و پيرمردي كه بازيافت تهران رو با هزار بدبختي درست كردن كه.،جان من هر دو روي كاغذ و بعدم بازيافت كاغذ
جان من
جان اين درختاي بي پناه
جان اين جوونه هايي كه از فعاليت هاي قشنگ ما الان اسفند نشده روي درختا در اومدن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر